Nadeszły czasy, w których możliwe jest głosowe konwersacyjne obsługiwanie klientów. Konwersacyjne, czyli takie gdzie można wyrażać swoje potrzeby bez konieczności odsłuchiwania wyłaczenie dostępnych opcji.
Wykrywanie intencji klienta z kontekstu .
Każdy callVATAR jest dopasowywany do indywidualnych potrzeb.
Cała obsługa odbywa się na naszych serwerach i centralach.
Rozmawiamy głosowo i tekstowo..
Zaawansowane rozwiązania rozpoznawania mowy i intencji.
W ciągu ostatnich 15 lat z naszych usług skorzytały znane firmy i instytucje.
Nasi klienci cenią nas za:
Nasze atuty:
Jeśli posiadacie bazę klientów, ale nie macie zgody na działania marketingowe pomagamy je pozyskać. CallVATAR dzwoni do klientów i prowadząc konwersację, wyjaśnia szczegóły, odpowiada na pytania.
Na podstawie powierzonej bazy marketingowej prowadzimy pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Przeprowadzamy od 30 do 100 % procesu sprzedażowego.
Conversational IVR wyręcza pracowników telefonicznej obsługi klienta z czynności rutynowych. Prowadzi konwersacyjną obsługę zamieniając pytania menu głosowego na odpowiedzi na pytania klienta.
CallVATAR zarówno może pobierać i zapisywać dane do systemów CRM oraz udostępniać informacje tym systemom przez REST API.
Try before You buy!
Przetestuj nasze rozwiązanie
przed zakupem