Rozwiązanie multichannel czyli komunikacja voicebot, chatbot jak również SMSbot!
Automatyczna obsługa przychodni medycznych botem skraca czas obsługi, zwiększa ilość jednoczesnych połączeń.
Obsługa firm kurierskich i spedycyjnych pomaga eliminować.
Obsługa sieci serwisowych ogranicza obciążenie infolinii i jej personelu.
Obsługa najczęściej zadawanych pytań i usterek. Automatyczna wysyłka materiałów i instrukcji obsługi.
Przygotowanie i wdrożenie jest procesem o indywidualnym przebiegu. Możemy określić podstawowe fazy i zadania.
Najważniejesze jest określenie celów krótko-, długoterminowych oraz etapów ich realizacji
W przypadku botów zastosowanie ma metoda lean oznaczająca ciągłe doskonalenie. dlatego najpierw przygotowujemy kilka podstaowych procesów.
Następnie testujemy i dodajemy kolejne procesy, intencje, scenariusze. Powtarzamy te procesy do momentu osiągnięcia zamierzonego MVP lub określonego celu.
Po osiągnięciu MVP lub pierwszego etapu realizacji przystepujemy do wdrożenia. Nastepnie wrazamy do pkt. 3. i monitorując bota udoskonalamy go i rozszerzamy jego funkcjkonalności.