PREZENTACJE

Przykłady konwersacji naszego Callvatara

Rozwiązanie multichannel czyli komunikacja voicebot, chatbot jak również SMSbot!

CASE STUDIES

Sprawdź jak sprawują się nasze Voiceboty w poszczególnych branżach.

Obsługa przychodni i rejestracji medycznej.

Automatyczna obsługa przychodni medycznych botem skraca czas obsługi, zwiększa ilość jednoczesnych połączeń. 

Kurierzy, przesyłki ekspresowe i paczki (KEP).

Obsługa firm kurierskich i spedycyjnych pomaga eliminować.

Heating, ventilation, and air conditioning (HVAC)

Obsługa sieci serwisowych ogranicza obciążenie infolinii i jej personelu.

Wsparcie serwisów
RTV AGD

Obsługa najczęściej zadawanych pytań i usterek. Automatyczna wysyłka materiałów i instrukcji obsługi. 

Proces wdrożenia

Przygotowanie i wdrożenie jest procesem o indywidualnym przebiegu. Możemy określić podstawowe fazy i zadania.

1

Koncepcja

Najważniejesze jest określenie celów krótko-, długoterminowych oraz etapów ich realizacji

2

Przygotowanie

W przypadku botów zastosowanie ma metoda lean oznaczająca ciągłe doskonalenie. dlatego najpierw przygotowujemy kilka podstaowych procesów.

3

Testy i doskonelenie

Następnie testujemy i dodajemy kolejne procesy, intencje, scenariusze. Powtarzamy te procesy do momentu osiągnięcia zamierzonego MVP lub określonego celu.

4

Wdrożenie

Po osiągnięciu MVP lub pierwszego etapu realizacji przystepujemy do wdrożenia. Nastepnie wrazamy do pkt. 3. i monitorując bota udoskonalamy go i rozszerzamy jego funkcjkonalności.

Callvatar

  • © 2020 ADVICOS POLAND
    All Rights Reserved

Kontakt

  • ADVICOS POLAND
    Silno 87-125, Leśna 56
    POLSKA

  • biuro@advicos.com

  • +48 22 120 11 11

Więcej

  • O nas

  • Nasza historia

  • Projekty

  • Polityka prywatności

  • Kontakt

Nasz Newsletter

AgenDialer - aplikacja mobilna
tap4call - widżet webowy
IVRAPI - platofrma ICT